6 ledige stillingar - bli med og skap gode miljø for læring og utvikling!

Sektor for Læring og kultur har ledig totalt 6 stillingar for perioden 1.1.2023 til 1.6.2023.

5 skuleelevar som sit ved pultane sine og gjer oppgåver. - Klikk for stort bilete Hareid kommune

Skulane i Hareid har breie og solide fagmiljø og vi som arbeider her er opptekne av å bygge gode lag rundt våre elevar. Skulane legg vekt på profesjonsfaglege fellesskap av nyutdanna og erfarne tilsette som saman bidreg til samhald og trivsel - og alle lærarar tek del i nettverk som inngår i den kommunale kompetanseutviklinga. Den gode skulen for framtida skapar vi ilag! Blir DU med oss?

Stillingsutlysingar med søknadsfrist fredag 2. desember

4 midlertidige stillingar som Lærar – 100% og 50%

Vi leitar etter deg som har undervisningskompetanse i norsk, norsk som andrespråk, matematikk, engelsk, naturfag og kunst og handverk. Som lærar må du rekne med å kunne fylle rolla som kontaktlærar og faglærar.

Lenke: Les meir og søk på stillingane her.

2 midlertidige stillingar som Miljørettleiarar – 100%

Jobben som miljørettleiar i ungdomsskulen krever at du er positiv og engasjert i møtet med dei rundt deg. Vi kan tilby deg varierte og spennande arbeidsoppgåver og leiter etter deg som blant anna har god relasjonskompetanse og samhandlingsevne med elevar, foreldre og engasjerte kollegaer.

Lenke: Les meir og søk på stillingane her.