GunSmoke

Plakat GunSmoke GunSmoke

GunSmoke blir med på Trippelkonserten under Seinsommarfest 12.august!

GunSmoke har sine røtter i kommunene Giske, Ålesund og Sykkylven, og består av 5 godt rutinerte musikere, med lang fartstid i mange andre band gjennom tidene. Vi nevner band som Midt-Norge, The Shades, Tunnelbandet, Dansebandet, Zeltic, PK og Dansefolket, P Coin Band, Vestnorge, September, Vassendgutane, Buttlers, Bøtteballetten, Mon Cheri, Uno Band osv.

Bandet har i ei årrekke underholdt et bredt publikum i Ålesundsområdet og kommunene rundt om på Sunnmøre og i Romsdalen.

Bandet har også deltatt på Countryfestivalen i Skjåk.

GunSmoke har sitt repertoar hovedsaklig fra den tradisjonelle countrymusikken. Vi nevner artister som for eksempel Willie Nelson, Waylon Jennings, Kris Kristofferson, Merle Haggard, Johnny Cash, The Highwaymen, Bellamy Brothers, Alan Jackson, Creedence Clearwater Revival osv.

Bandet består i dag av: Richard von Löwensprung – sang/akk.gitar, Arild Kvenseth – steelgitar, Franz von Löwensprung – el.bass/sang, Jan Aksel Reed – trommer og Kåre Synnes – el.gitar.

Her kan du bestille billettar