Dagsenter rus/psykisk helse

Dagaktivitetstilbod til personar med psykisk helse og /eller rusutfordring

Ein sosial møtestad med tilbod om aktivitetar for å bidra til ein meiningsfull kvardag. 

Mål for tenesta

Eit helsefremmande tiltak som skal bidra til auka sosial deltaking i eit fellesskap og til nettverksbygging.  

Førebygge isolasjon samt motivere og gje hjelp og støtte til å meistre utfordringar i kvardagen. 

Praktiske opplysningar
  • Fellesskapet dagaktivitetstilbod held til i 2. etasje på Hadartun med inngang ved vegen inn til sansehagen, opp ei oppbygd utvendig trapp.
  • Opningstid er måndag klokka 11.30–15.00
  • Ved Fellesskapet møtast tenestemottakar i ei trygg og open atmosfære og driv ulike aktivitetar med dei ressursar dei har
  • Fellesskapet er i stor grad brukarstyrt og brukarane er med å forme dagane sjølve
  • Tilbod om kreativ aktivitet, trim, friluftsaktivitet og lesegruppe
  • Det kan vere aktuelt med eigenandel til utgift ved turar og felles lunsj
  • Vi har også gruppetilbod, utanfor ordinær opningstid 
Oppgåver som tenesta ikkje inkluderer

Det er ikkje høve til kommunal transport til og frå tenestetilbodet.

Dette forventar vi av dei som får tenesta

Dei 

  • opptrer respektfullt i møte med tenesteytar  
  • opptrer respektfullt i møte med andre tenestemottakarar
  • tek med seg nødvendig medisin og hjelpemiddel
  • tek ikkje med alkohol eller ulovlege rusmidlar på dagsenteret. 
Dette kan du forvente av oss
  • Brukar vert møtt  med respekt og forståing
  • Tilbodet vert tilrettelagt slik at den einskilde føler meistring i dei arbeidsoppgåvene dei gjer
  • Open dialog og tett samarbeid om utforming av tenesta til brukar 
Desse kan få tenesta

Fellesskapet dagaktivitetstilbod er eit lågterskeltilbod for menneske over 18 år som har psykiske vanskar/lidingar og eventuelt rusproblem

Tenestemottakar får tenesta ved tilvising frå lege, spesialisthelsetenesta eller ved å ta direkte kontakt med tenesta.

Dette kostar tenesta

Det er ikkje krav om eigenbetaling. 

Søknadsskjema

Søknad om helse- og omsorgsteneste

Eller ta direkte kontakt med tenesta (sjå kontaktinformasjon nedst).

Rett til å klage

Er du usamd i vedtaket, kan du klage. Klagefristen er fire veker frå du fekk vedtaket. Ein klage må vere skriftleg og signert av deg, eller den som har fullmakt til å gjere det for deg

Har du spørsmål?

Du kan sende e-post til sektoren. Hugs at du ikkje må dele sensitive personopplysningar i e-post. Skriv namn, kva teneste du har spørsmål om og kontaktinformasjon, så kontaktar rette vedkomande deg.

Treng du å dele sensitiv informasjon, til dømes helseopplysningar, kan du gjere det via denne portalen.  

Her kan du sende e-post.

Kontakt

Vanja Myrvang
koordinator, sosionom
E-post
Telefon 91 56 67 39