Over 1300 ledige stillingar!

Visste du at du som innbyggar i Hareid har tilgang på ein ganske stort arbeidsmarknad.

Man som tek handa til ein jobbsøker - Klikk for stort bilete Pexels.com

Hareid kommune sin unike plassering sentralt på Sunnmøre gjer at innbyggarane våre har tilgang til ein stor arbeidsmarknad som strekk seg over 8-10 kommunar.

Dersom du set ei maksgrense på reisetid frå dør til dør på 45 minutt, så har du i skrivande stund tilgang på over 1300 ledige stillingar!

Å ha 45 minutt reiseveg til jobb er ikkje uvanleg om du bur i ein større bu. Sjølv sentralt i Oslo, til dømes, er det vanleg å bruke 30 minutt for å kome seg på arbeid.

Her har du ei oversikt over alle ledige stillingar innanfor Hareid kommune sine grenser.

Her har du ei oversikt over alle ledige stillingar innanfor ein pendlaravstand på 40 minutt*.

Under følgjer same søket, men delt opp i kommunar.

* Reiseveg er frå Hareid sentrum til sentrum i kommunen søket er for.