Eg meiner at kommunen bør starte opp med førebyggande heimebesøk til eldre over 75 år

Er du einig eller ueinig i påstanden? Hjelp oss til å lage betre helse- og omsorgsteneste for framtida. Svar på kort undersøking

Vi skal lage ny helse- og omsorgsplan. Det viktitigaste i den planen er deg - brukaren, pasienten, den pårørande eller føresette.

Derfor ønsker vi flest mogleg innspel på forslaget vi har sendt ut på høyring. Alle som vil kan sende inn høyringssvar.

For å senke terskelen mest mogleg har vi også laga ei kort undersøking basert på planen.

Igjen, alle kan svare - også om du ikkje bur i kommunen, dersom du til dømes er (eller kjem til å bli) pårørande.

Undersøkinga tar rundt 5 minutt å svare på. Ho er anonym. Alle svar vil bli lagt inn i merknadene som blir lagt fram for dei folkevalde.

Her er lenke til undersøkinga.

Svarfrist er 22. november.