Redusert foreldrebetaling for barnehage

Maksprisen for ein full barnehageplass 2 000 per månad frå 1. august 2024.

Har du fleire enn eitt barn i barnehagen får du rabatt.

Du kan også få rabatt om familien din har låg inntekt.

Søskenrabatt (moderasjon)

Har du meir enn eitt barn i barnehage i same kommune, har du rett på søskenrabatt.  Dette skjer automatisk. Retten til søskenrabatt gjeld uavhengig om barna går i forskjellige barnehagar. Har du to barn i barnehagen får du 30 prosent reduksjon for det eine barnet. Har du tre barn eller fleire, vil du sleppe å betale for desse. Det blir ikkje gitt rabatt for matpengar.

Nedsett foreldrebetaling ved låg inntekt

Ingen skal betale meir en 6 prosent av hushaldet si brutto inntekt til barnehagen. Skattefrie inntekter vert ikkje inkludert. Inntektsgrensa er 366 667 kroner frå 1. august 2024.

Har foreldra delt omsorg og barnet bur fast hjå begge foreldra, skal foreldrebetalinga reknast ut frå inntekta i hushaldet der barnet er folkeregistrert.

Søknaden gjeld for eit barnehageår om gongen.

Gratis kjernetid

Er barnet 2, 3, 4 eller 5 år, eller har utsett skulestart og den samla inntekta er under 642 700 kroner, vert det etter søknad innvilga gratis kjernetid med 20 timar pr. veke.

Du kan søke gjennom heile året. Vedtaket gjeld frå fyrste månad etter søknadstidspunktet. Søknaden gjeld for eit barnehageår om gongen. Ordninga gjeld både kommunale og private barnehagar.

Korleis få tenesta?

Du må søke i Vigilo, eller via linken under.

• Legg ved skattemelding for 2023 for deg og ektefelle/sambuar.
  • Sambuar er ein person du har budd saman med i ekteskapsliknande forhold i 12 av dei siste 18 månadane. Inntekt til sambuar skal reknast med sjølv om de ikkje har felles barn.
  • Dersom du ikkje har skattemelding for 2023, kan du legge ved tre siste lønnsslippane, eller kopi av vedtak om støtte frå Nav.
  • Du må søke på nytt om du har endra sivilstand/gått ned i inntekt etter skattemeldinga for 2023. Dette gjeld om du har søkt og fått eit vedtak tidlegare.

Meir informasjon finn du i desse lenkene:

Mariann Båtnes
rådgjevar